Arjantin’de sel felaketi: 12 ölü

Arjantin’in kuzeyindeki Cordoba ve Santiago del Estero eyaletlerinde etkili olan şiddetli yağışlar nedeniyle ortaya çıkan selde 12 kişi hayatını kaybetti.

Arjantinli yetkililer, şiddetli yağışlar sonucu nehirlerin taştığını ve sele sebebiyet verdiğini açıkladı.

Yetkililer, sellerde Cordoba eyaletinde 10 kişinin öldüğünü, bin 434 kişinin evlerinden tahliye edildiğini, Santiago del Estero’da ise 2 kişinin hayatını kaybettiği, yaklaşık 3 bin kişinin ise evlerinden tahliye edildiğini belirtti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.